Fotoacademie

visuele identiteit

De fotoacademie kent een aantal merken: de Fotoacademie, Fotogram, Fotoschool en Fotogalerie. De vraag om een nieuw logo te ontwerpen resulteerde in een speciaal ontworpen lettertype die alle merken
visueel verbind en waarbij telkens het woord ‘FOTO’ een kleur bekent. De letters zijn gebaseerd op het idee ‘focussen’, het scherpstellen, en het ontwikkelen van een manier van kijken die voor iedere fotograaf evident is.

toepassingen
Visuele identiteit, website, gevelbelettering, signage, postercampagne, folders en brochures.

FOA_concept-01


concept: zoom



FOA_concept-03


speciaal ontworpen lettertype



FOA_concept-05




de verschillende merken



FOA_concept-04


kleurdefinitie van de verschillende merken



FOA_concept-06


typografie



FOA_concept-07


beeldtaal grafische patronen



FOA_concept-08


correspondentiereeks



FOA huisstijl-01

FOA huisstijl-02

FOA huisstijl-03

© 2019 Üppig

© 2019 Üppig