Volkswagen

boek / brochure ontwerp

Üppig heeft voor de introductie van de Phaeton een exclusief boek ontworpen dat laat zien dat de auto behoort tot het topsegment. Vanuit het gedachtegoed dat het merk Volkswagen bij het grote publiek een onbekende is in het topsegment, heeft Üppig het concept ‘de vernieuwing van de top’ bedacht.
Met dit concept wordt de exclusiviteit van de Phaeton benadrukt en toont het boek tevens andere onbekende spelers uit het topsegment. Een weergave van merken die er echt toe doen.

Het boek is op transparant papier gedrukt omdat de auto in een glazen fabriek wordt gebouwd. En om de ingetogen kwaliteit van de auto te tonen is het boek afgewerkt met een bescheiden linnen omslag. Het boek geeft sterk de essentie van de Phaeton weer. De ware schoonheid komt van binnen.

toepassing
Concept en design introductieboek


VWA_boek_IMG_2877


VWA_boek_07
VWA_boek_01

VWA_boek_03
VWA_boek_04
VWA_boek_05



VWA_boek_06



© 2019 Üppig

© 2019 Üppig